Welcome back to our boutiques! // FREE SHIPPING when spending over €75
0 Cart
Added to Cart
    You have items in your cart
    You have 1 item in your cart
    Total

    Nederlands beneden

    Not completely satisfied with your order? No problem. Under certain conditions, you can return your order. You can find the different options and conditions below.

    RETURN CONDITIONS

    • You have to return your package within 10 workdays after you received it. You can return it by postal service or return it to one of our stores.
    • The items have to be unworn and undamaged, with the original labels still attached.
    • Shoes have to be returned in the undamaged box.
    • Beauty products, beachwear, underwear and jewellery are non-returnable. 
    • Items with traces of use will not be accepted. If you find traces of use on your received items, you should let us know as quick as possible via webshop@shoplily.be.

    RETURN POLICY

    There are two ways to return your package. You have the option to send it back via postal service (at your own cost), or you can return your package to one of our stores (without cost).

    Return via postal service

    When you choose to return your package via postal service, you're responsible for the charges yourself. Make sure the items are packaged properly, together with the return form that you received with your order. You can also find the return form HERE. Go to your postal office of choice and send your package to the following address: 

    Lily Warehouse
    Blokhuisstraat 47K
    2800 Mechelen
    Belgium
    Only in case of an incorrect order, shoplily.be will cover the return shipping costs. Refunds will be paid within 20 workdays after receiving your package. In case that didn't happen, we'd like you to contact our customer service via webshop@shoplily.be, or call or Whatsapp us on +32 468 027707.
     

    Return in store

    You can also return your package free of charge in one of our stores in Mechelen or Ostend:

    • Onze-Lieve-Vrouwestraat 120, 2800 Mechelen
    • Hertstraat 5, 8400 Oostende

    Returning your package to our store can happen up until 10 days after receiving or picking up your package. This is a possibility for both customers who received their order via postal service or store pick up. We'll refund the complete cost within 20 workdays.

    If you chose for store pick up, you can try on your item(s) in store if you wish to do so. If everything is to your liking, your store pick up is successful! If the item doesn't fit the way you expected, you can leave it in the store. You can also exchange it for a different size, depending on wether it's in stock or not. You'll pay for your new item in store. In both cases, your returned order will be refunded via the webshop within 20 workdays. 
     
    If you have any questions or doubts, don't hesitate to e-mail us at webshop@shoplily.be, or to call us on +32 468 02 77 07 (during office hours).
    ----------------------------------------------------------------------------------------------

    Niet helemaal tevreden over je bestelling? Geen probleem. Onder enkele voorwaarden kun je je bestelling gewoon terugsturen of terugbrengen. De verschillende opties en voorwaarden lees je hieronder.

    RETOURVOORWAARDEN

    • Een retour moet binnen 10 werkdagen na ontvangst van je pakketje teruggezonden of teruggebracht worden.
    • De items moeten ongedragen en onbeschadigd zijn, met daaraan de originele etiketten nog steeds bevestigd.
    • Schoenen worden geretourneerd in de onbeschadigde schoendoos.
    • Beautyproducten, strandkleding, ondergoed en juwelen zijn niet-retourneerbaar.
    • Schoenen of kleding met draagsporen worden niet aanvaard. Vind je sporen van gebruik op je ontvangen artikelen? Laat ons dat zo snel mogelijk weten op webshop@shoplily.be of bel naar +32 468 027707 (tijdens de kantooruren).

    Bij vragen of twijfels, aarzel niet om een mailtje naar webshop@shoplily.be te sturen, of te bellen of Whatsappen naar +32 468 027707 (tijdens de kantooruren).

    RETURN POLICY

    Een pakketje retourneren kun je op 2 manieren doen. Je hebt de optie het pakketje (op eigen kosten) terug te zenden via de post, of je kunt het pakketje gratis terugbrengen naar één van onze winkels.

    Retour via de post

    Als je ervoor kiest om je pakketje via de post terug te zenden, gebeurt dit op eigen kosten. Je zorgt dat de items goed verpakt zijn, samen met het retourformulier dat je ontving bij je order. Het retourformulier kun je ook HIER opnieuw afdrukken. Vervolgens ga je naar een postkantoor naar keuze. Daar stuur je je pakketje op naar volgend adres:

    Lily Warehouse
    Blokhuisstraat 47K
    2800 Mechelen
    Belgium

    Een verzending met trackingcode kost ongeveer €5 in België. Enkel wanneer het om een incorrecte verzending gaat, zullen de kosten door shoplily.be gedekt worden. Terugbetaling van je order gebeurt binnen de 20 werkdagen na teruggave. Moest dit niet gebeurd zijn na die termijn, contacteer dan onze customer service via webshop@shoplily.be.
     

    Retourneren in de winkel

    Je kunt je pakketje ook vrij van kosten retourneren in één van onze winkels in Mechelen of Oostende:
    • Onze-Lieve-Vrouwestraat 120, 2800 Mechelen
    • Hertstraat 5, 8400 Oostende
    Breng je pakketje tot maximum 10 werkdagen na ophaling of ontvangst naar de winkel. Dit kan dus zowel voor klanten die hun pakket via de post ontvingen als voor orders die via de store pick up werden opgehaald. We betalen het volledige bedrag binnen de 20 werkdagen terug.

    Als je koos voor store pick up, mag je je item(s) meteen in de winkel passen als je dit wenst. Indien het item dan toch niet helemaal is wat je verwacht had, kun je het meteen daar retourneren. Omruilen kan ook, afhankelijk van de voorraad in de winkel. Je nieuwe item reken je dan ter plaatse af. Je geretourneerde order wordt in beide gevallen via de webshop terugbetaald, binnen de 20 werkdagen.

    Bij vragen of twijfels, aarzel zeker niet om een mailtje naar webshop@shoplily.be te sturen, of te bellen of Whatsappen naar  +32 468 027707  (tijdens de kantooruren).