FREE SHIPPING on all orders while we manage the Corona crisis. Thank you for your loyal support! MORE INFO HERE.
0 Cart
Added to Cart
    You have items in your cart
    You have 1 item in your cart
    Total

    RETURN CONDITIONS

    Not quite satisfied with your order? No problem! You can return your order under certain conditions. Check whether your order qualifies for a return:

    • Returning is possible within 10 days after receiving your package.
    • The articles should be unworn and undamaged. All original labels should still be attached.
    • Beauty products, beachwear, underwear and jewels are non-returnable.

    Shoes or clothing with stains will NOT be accepted. Did you find a stain on your article at receiving your order? Let us know as soon as possible.

    RETURN POLICY

    1. Returning your package is at your own costs, unless the return concerns an incorrect delivery. Return your package to this address with the enclosed form:
    Lily
    Blokhuisstraat 47K
    2800 Mechelen
    Belgium
    2. Refunds will be made - depending on the form of the original payment – by creditcard or by Mollie, within 14 days after receiving your package.
     
    If you did not receive an answer after 14 days, contact our customer service via webshop@shoplily.be

    VOORWAARDEN AFHALEN WINKEL

    Eens uw pakket klaar ligt, heeft u 10 werkdagen de tijd om het op te halen. Daarna gaat het pakket terug naar ons magazijn en storten we het volledige bedrag terug. U mag uw bestelde goederen onmiddellijk in de winkel passen.
    Er kan steeds omgeruild worden in de winkel. Afhankelijk van de voorraad kunt u ook een andere maat meenemen. Deze moeten dan wel ter plaatse afgerekend worden. Het online bestelde order wordt terugbetaald via de webshop, dit binnen de 10 werkdagen na teruggave.

    Indien u uw bestelling thuis wilt retourneren heeft u 2 keuzes:

    1. Op eigen kosten terugsturen naar (max 10 werkdagen na afhaling):
    Lily
    Blokhuisstraat 47K
    2800 Mechelen
    Belgium
    Hiervoor gaat u best naar het dichtstbijzijnde postkantoor.
    2. U brengt het gratis terug naar de winkel. Dit kan in Mechelen en Oostende. Hier gelden dezelfde voorwaarden: terugbrengen kan tot maximum 10 werkdagen na afhaling.
     
    Bij twijfel: stuur een mailtje naar webshop@shoplily.be of bel even naar 0468027707 (tijdens de kantooruren)