FREE SHIPPING on all orders while we manage the Corona crisis. Thank you for your loyal support! MORE INFO HERE.
0 Cart
Added to Cart
    You have items in your cart
    You have 1 item in your cart
    Total

    STANDARD DELIVERY

    At shoplily.be, we work with BPOST. We aim to ship your package within 3 business days, which may be delayed to 5 business days. After shipment of the package, you will receive an email including a track & trace code. With this code, you can follow the delivery status.

    ATTENTION! If you live in Europe & you haven’t received your package after 10 business days, something went wrong. Contact our customer service via webshop@shoplily.be and we will help you.

    SHIPPING RATES

    BENELUX €5
    FRANCE €5
    UNITED KINGDOM €7,5
    GERMANY €7,5
    REST EUROPE €12
    REST WORLD €25

     

    VOORWAARDEN AFHALEN WINKEL

    U heeft 10 werkdagen om op te halen. Daarna gaat het terug naar het magazijn en storten we het volledige bedrag terug. Natuurlijk mag u het onmiddellijk in de winkel passen en daar laten indien het niet perfect is. Er kan steeds omgeruild worden in de winkel, afhankelijk van de voorraad. Indien u een andere maat of een ander model kiest, moet dit ter plaatse afgerekend worden. Het online bestelde order wordt terugbetaald via de webshop, dit binnen de 10 werkdagen na teruggave.

    Indien u het thuis wil passen en het is niet perfect, heeft u 2 keuzes:

    1. Op eigen kosten terugsturen naar (max 10 werkdagen na afhaling):
    Lily
    Blokhuisstraat 47K
    2800 Mechelen
    Belgium
    Hiervoor gaat u best naar het dichtstbijzijnde postkantoor.
    2. U brengt het gratis terug naar de winkel. Dit kan in Mechelen en Oostende. Hier gelden dezelfde voorwaarden: terugbrengen kan tot maximum 10 werkdagen na afhaling.
     
    Vergeet niet het bijgevoegde retourformulier in te vullen. (Ben je dit kwijt: klik hier)
    Bij twijfel: stuur een mailtje naar webshop@shoplily.be of bel even naar 0468027707 (tijdens de kantooruren)